Tuesday, February 22, 2011

Undi,Tak Tahu & Kemarau

>>>>Esok pagi,UUM ada pilihan raya.. SANGAT bosan,setelah kami dipaksa untuk mengundi..haha..
>Ok,aku akan pilih mana yg berkenan di mata SAHAJA..bukan kenal pon,just minggu ni je MPP tu road tour semua kolej..so,yang hadoo??aku TICK la pada yang boleh membawa perubahan(katanya)...Yeah!mahukan perubahan dalam kepimpinan mahasiswa SERTA perlembagaan UUM....!!!
******
>>>>Hey,aku DICARUTKAN oleh kawan sebebbb tak datang group meeting HRM..what the hell kan,no msg...no call..
>So,aku bukan salah aku la... MUJUR,aku tergerak untuk tanya tadi..kalo tak,hadooo mereka nak gtau everything?begitulah,katanya...salah sent MASSAGE...haha..
>So,aku jadi editor(ulas jurnal) la jawabnya nanti..NOT BAD..or presenter?*not bad
DAN
>satu lagi,aku terlepas dari meeting projek..hey,ketua yang benjol!! apsal kau berat tulang sangat nak mesej aku ha?haiya....
>Ok,this time aku tak kesah...aku pon antara AJK yang rajin datang meeting k.. yang lain???sepi...haha...
>im deciding to sleep la that time SEBAB?baru pulang dari.....huhu...so,kalau takde mesej bukan salah aku la tak dtg kan...*sekian
******
>>>>Sungguh,UUM dilanda kemarau..kemarau...dan kemarau...
>Bayangkan,hampir 2 minggu tanpa hujan..pokok2 pon KEKERINGAN,yela...daun2 semua luruh..huu..dan,kesan sampingan kepada kami :
~semua org kulit burn.haha..
~semua budak berebut2 untuk NAIK BAS.hamik!!
~mood baik terhakis serta merta..dek didorong cuaca?haha..
~permintaan minuman ber-AIS semakin tinggi.haha..
~sweater tersadai dikamar usang..
~cream UV protection semakin LARIS..*sunblock katanya
~demam siti situ sana sini..
 
>Demikianlah apa yang kami rasa,..semoga dengan izin Yang maha Esa,bumi Sintok kembali segar dan basah dengan titisan hujan rahmatNya...doa sahaja kami mampu....
******

No comments: