Wednesday, November 17, 2010

Harry Potter & Harry Rayyer

                                                                &




Assalamualaikum dan...




SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM DI SELURUH DUNIA.. MAAF ZAHIR DAN BATIN ..:)
>> 1st(nak luah sesua2 leh tak)..nape thn ni raya haji cam kureng ya??mmm...tahla.maybe aku nak exam kan..so,tu sebab xde feel.,Haha..
>>2nd.. adik beradik aku ramai xbalik lerr..bosan2... mak aku masak bkan main banyak lagi.. macam kat hotel plak rasanya..Cadang nak pergi umah akak aku kat Kuala Pilah..last2 cancel..die keje plakss....xde rejeki owang kata..
>>3rd.... aku nak balik UUM lusa...??uwaaa......xmo exam!!aku xbaca buku pun duk umah..aihh..ape nak jadi ni!! Apepun,pada yg pulang ke kampung tu,berhati2 dijalan raya dan biarlah bersederhana dalam kita meraikannya..;)




Okei2...sementara tu,hari ni bermulanya tayangan perdana HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS*bhg 1 kut.. kan2??huhu....tapi xleh tgk la dik ,kak n bang...raya haji 1st ko mengelintin2 nak p wayang kan..pe kess...sure ko kemaruk p panjat pintu TGV n GSC tu.hahaha....rilex la lu bro..sok lusa ada lagi masa..Tapi,maybe aku akan habiskan final dulu la(smbil tggalkan spek mata)... xde masa kut nak jengah pawagam... apepun,cant wait mehh....Dapatkah Voldemort tewaskan Harry....??? Manakah Harry akan bersembunyi???Rakan2 Harry bagaimana pula??? kita saksikan la sendiri ya.... 


Lagi satu,tayangan cerita 2ALAM pun serentak hari ini..adesss...40 JUTA kau target ya DR ROZMEY...??!!! wah3..lenggang kangkung ko bersorak ya ..kau hengat senang2 nak dapat sasaran camtu?? xpela kan...kita tengokkan jela..yang penting???? walaupun ada gak mulut2 longkang kata....."dia ni dah cam bapak ayam pon ade""eleh,duk tayang hero penyedap dia lerr tu..padahal citer hampehh"..aihh..ape2 jela ..tak baik kata begitu ..Kita kena support gak industri perfileman tanah air... walaupun???haha... k la..nak mencekik kuih raya & nasi himmpittttttttttt...jommm!!!!! adiosa.....salam...


NOTA KAKI: Doakanlah semoga jemaah haji Malaysia selamat pulang dengan hendakNya..Amiiinn..

No comments: