Thursday, November 11, 2010

ACADEMIK CALENDAR SESSION A102 ,UUM



 SUMBER: http://www.facebook.com/group.php?gid=278461308303
To members of we are uum students batch 09/10 and we ROXX! :D

SESSION A102 (JANUARY 2011 - MAY 2011)
__________________________________________________________
15 January 2011 - 02 February 2011 (3 weeks) - Learning period

03 February 2011 - 11 February 2011 (1 week) - Chinese New Year/ Mid semester holiday

12 February 2011 - 28 April 2011 (11 weeks) - Learning period

29 April 2011 - 06 May 2011 (1 week) - Study week

7 May 2011 - 26 May 2011 (3 weeks) - Exam period

27 May 2011 - 09 September 2011 (15 weeks) - Semester break


Public Holidays
* Hari Raya Qurban - 17-18 Nov 2010
* Christmas - 25 December 2010
* Chinese New Year - 3-4 February 2011
* Labour Day - 1 May 2011
* Wesak Day - 17 May 2011

For More details official Announcement of MPP please visit One Click UUM Homepage http://www.webstats.com/uum1


KOMEN PENULIS


-Ouh..ok fine.Sem depan aku masuk lewat dari sebelumnya.Mungkin,akibat banjir tempoh hari sehingga peperiksaan terpaksa dilewatkan & menggugat cuti2 kami..OMG,kawan2 aku dari Universiti lain dah berjoget2 sakan kat umah..aku plak paksa-rela duk ngadap buku(yela tu..laptop adela) sambil hati kecil berkata2.."bilalah nak abis final ni..!!".. bila jadual berubah mcam2 perancangan terpaksa dibatalkan.. termasuk reunion f5,2006 aku..walaupun????aku tunjangnye..last2..??haha..xpe2..partner sejati aku ade**Kan Ipah!!..ngeh3..


-Amboi30x..Ewah300x...ape lagik..??haaa..memang melompat sambil bersyair ler aku kan bila dengar,sem break aku 15 minggu..diulang...15 minggu!!!!!..Ya Ampun,kalo camtu macam2 planning la aku sok..keje?honeymoon?umrah?huahuahua!!!... Perkara ni belum tentu AKAN dilaksanakan sebab masih dalam perancangan kan..Kalo ade pertukaran,aku terima jelah..tapi kalau pihak U nak bagi peluang cuti yang berdekad2 lamanya tuh,,,haiii..bukan setakat tapak tangan aku tadah,mcam2 benda la aku leh tadah..janji???????? cuti2 Malaysia mak esah oiii..okeila..penat2..wa chow lu..wasalam..^^




NOTA KAKI: Cuti umum di Malaysia mengalahkan cuti umum dinegara luar..Adakah bangsa Malaysia mempunyai pelbagai etnik atau orang kita terlalu banyak rehat faktor perdananya?..Fikir-fikirkanlah..

2 comments:

Syafiq said...

LAMA GILA KA*U CUTIIIIIII !!!

Anif Abdullah™ said...

tau xpe..memang macam² benda la aku boleh buat kat umah .hahaha..ENJOY!! :D