Monday, April 11, 2011

Aku Dah Bosan

"aku dah bosan..aku dah bosan,aku dah bosan",lagu sape tu ya?lupe lak..
otakku semakin tak stabil ni..kenduri esaimen,kuiz dan mcm2 la..apsal lagi beberapa minggu je ni,lec mula ler bagi esaimen berlambak2....
siap satu,satu plak muncul..aihh..(kali ni aku merungut sket)

:::so,during this time aku memang BUSY ya..busy ke?haha..tula,sempat lagi update blog kan..yelaa..memang xde mood la skunk ni..googling pun xgak jumpa bahan yang menepati ciri2..argh!!!!!!

:::macam2 aku dah wat ,karok sudah..tgk video feveret sudah..fb sudah;pe lagi nak wat??xnak ah tido...dahla katil ni berhantu.Pantang landing je,terus out 12jam....erk...
__________________________

>tu diaaa...penuh whiteboard aku..


>semput la aku kali ni..'handwriting' tu..punye la banyak dia nak,lebih 20 pages..*pengsan
>kos aku ni mmg killer la jugak..kalau tak dtg kelas,tolak 5markah...esaimen tak hantar tolak lagi..esaimen tak 1malaysia,markah kurengg..ek eh..motip??
>dengan ini,memang makin kurus la aku nampaknya..hari2 tido kul 3@tak tido..

>bestnye duduk umah eh..bebas dari esaimen dan bangun pagi2..haha
aih...tak sabar nak balik kampung!! homesick kah aku ni?oh darling...
DARLING??
sape plak ni...aku single kut..so,xde masa untuk itu..huhu!!
BOSAN??
memang bosan pun..xde tempat nak share probs...gurauan manja ..mesej2..pergi jalan2..HMMM....
"tetibe NAK NYANYI lagu Ilusi-Puisi Cinta plak .."suaramu gemersiknya bak buluh perindu..cuba kau nyanyikan..cuba dendangkan m'hiasi kamar hatiku"fulamak...jiwang lak aku malam ni.. :(
tapi,banyak-banyak lagu..aku memang xleh dengar lagu Unintended,Hurt,Masih Cinta,Dealova dan Baik-Baik Sayang..sure cry2...huhu!!
sudah!! no feeling2 sini(padan muka xlaku lg)....aku nak abiskan esaimen ni dulu,nanti aku plak yang feeling maut duk terkejar2 xpat siap ikut dateline..
k,i chow luuu.. :)


8 comments:

cik azeya said...

handwriting 20 page ? mak aihhh. gilekk arhh. err nak tlg tak? huhu

Anif Abdullah| AA said...

tau xpe..byk kan??!!
aih,kalau sudi pe salahnya.. :P

Melle Abadi said...

Yu single? ai pun single *nada mengurat.

haha geli gila. okay sori,

Anif Abdullah| AA said...

hahaha!! mengURAT xpe,jangan terseliuh URAT udah la..*lari tajuk

shamyheart said...

wah, kesian..

Biasa la lumrah hidup sbg student. Student life.

Anif Abdullah| AA said...

thanks..tula,nak wat cmne kan..
terima seadanya.. :)
tp kan dah nak final,makin byk esaimen tu yg mengeluh tu..huhu

ciksyeqa said...

ni yang tkut nak msuk u ni..
baru dekat matriks ni pun dah rasa cukup tertekan.

Anif Abdullah| AA said...

ciksyeqa>> kalau bijak manage masa,insyaAllah..memandangkan sem ni paper agak berat,so stress gakla.. :D