Friday, April 22, 2011

Dah Nak Jadi

||malam tadi apsal tah,tetibe rasa sunyi dan sensitif SANGAT||
||sampai aku sendiri tak tahu apa yang aku nak luahkan,tuliskan dan terjemahkan dalam bentuk aksara mudah||

...........
|| mungkin,aku terlalu fikir banyak kuwt ..sebabnya,aku gagal menjadi ketua esaimen Biz Report yang bagus la..sampai terlewat submit(patutnya pukul 12 tp kul 2)dan bakal deducted our marks and she done kut.... Bak kata cik dilla ,nak wat cmne kan.. benda dah nak jadi.. rasanya kami bukan wat last minit,3hari berturut2 jumpa je..aihh..madam,plez..jangan ah deduct markah kami..tak tido dan duit abis xyah cakapla..macam2 kitorang spent untuk esaimen ni..so,sangat frustrated ah..*lari ke tuilet||

hmm,smalam aku deleted picturess yang agak banyak di FB..bukan ape,biar ringan sikit facebook ni..huhu...even aku sayang giler pic2 tu...

dari 52 pic,aku tinggalkan 13 pic jela..haha..
lagipun,komen-komen dalam pic yang aku delete tu ada yang tah pape.haha..

 ::kawan aku siap marah2 lagi..apsal ngan aku,nak deleted fren and picture la..baik delete terus je akaun facebook tu..

::erkkk,aku memang nak delete akaun facebook ni..dah malas layan..but i cant,mostly group esaimen dorang suka nak tag kat dalam facebook..haiyoo..kalau call/msg so late..ok!(ala dlu sekolah leh je idup tanpa fb,what the fish?)












No comments: