Saturday, August 18, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri



Assalamualaikum dan Salam Persaudaraan,
Di hari mulia ini ,AA ingin mengucapkan Selamat Hari Raya ,Maaf Zahir Dan Batin. 
Maafkan lah jika ada terkasar bahasa, terkurang atau terlebih dalam mengeluarkan kata-kata. Jangan lupa berterima kasih pada bulan ramadhan kerana menjadikan kita lebih baik dari sebelumnya. Err.. Istiqamah mana yang baik.

TIPS KETIKA BERAYA:

1) Hati- hati di jalan raya
2) Jangan main mercun. Bunga api xpe.. Hihi
3) Jangan terlalu mengharap duit raya. Carilah kemaafan dahulu.
4) Jagalah makan dan minum. Masa tengah makan tu, cuba bayangkan nilai kalori terpacul keluar. Haha
5) Utamakan silaturrahim. Bukan selalu dapat bersua muka kan?

TIPS NYALAKAN MOOD KETIKA BERAYA:

1) Dengar lagu raya
2) Menerima tetamu dengan tangan terbuka k
3) Tengok gelagat kanak -kanak
4) Habiskan masa bersama orang yang tersayang
5) Makan makan makan makan makan .Kan?


Baiklah itu sahaja. Mungkin AA akan lama mendiamkan diri ketika lebaran ini. 
Al maklumlahh.. busy dik. konon kan! Hahaha. lepak kat twitter dow


eh jap, terima kasih pada yang sudi hantar kad raya, *terharu
siapa nak duit raya datang umah den ;p
Assalamualaikum. Kbye.





NOTA KAKI: Cadang nak buat Vlog untuk wish raya, tapi segan la plak.. Ececeh.. 

20 comments:

Azham Vsvc said...

AA, selamat hari raya Aidilfitri tau..mohon ampun salah silap semua...hati2 di jalan raya hehe!

akem said...

selamat hari raya anif! :D

eszyamin said...

selamat berlebaran anep

Alif Haris said...

selamat hari raya :)

anif abdullah| AA said...

@Azham Vsvc thanks..nak wit raya.haha

anif abdullah| AA said...

@akem selamat selamat :)

anif abdullah| AA said...

@eszyamin yeahh.. sama la kita ;P

anif abdullah| AA said...

@Alif Haris yeah.. selamat selamat :)

aniqbukhary said...

Selamat Hari raya Aidilfitri.. Ampun maaf dipinta jika ada salah dan silap dari Aku pengembara.. :)

eyrazdzuhairah said...

selamat hari raya

anamizu kaito said...

wahh siap bg tipS lagi.. hehe
errr anip, slmt hari raye..
maaf segala slh silap ye :)







slm lebaran,
cik ana

NUR AYNIE said...

selamat hari raya. maap zahir n batin =)

dill said...

salam aidilfitri!

banyak dapat duit raye tak?

dill.

man said...

slmt hari raya..kita kena terima tetamu datang dgn hati ikhlas.sila lah dtg ke blog sy.http://ajax85.blogspot.com

Azham Vsvc said...

duet raya mintak kat Bank Negara hahahahahaha!

anamizu kaito said...

hapdet weyhh hapdet Anip ! hehe







slm syawal,
cik ana

SaddLone said...

AA ! XTERLEWAT RASANYA..

duit raya plisss.... $$$$

Cendol said...

selamat hari raye.hampun maap andai ade terasa dgn komen2 aq yg krg berhemah.

sha my heart said...

slmt hr raya..

Edy Fee said...

cmat ayi aye bro