Friday, March 4, 2011

Brand Itu Ini


>beb,sori2..ter- show off plak..haha..
>orang kata,zaman skunk laki pun kena jaga penampilan diri..Bukan badan sahaja harus bersih,part2 lain pon kena amik serius ,btui x?..bru orang tak pandang kita semacam kan.ngeh3..
>perfume tu,mahal gak la..tp tahan bau dia..aku jarang pakai,time event je..
>deodoran plak,aku ske tkar2....kadang2 Dashing,Enchanteur,Rexona..etc..tapi now,pakai Shurah gituh..haha..
>pencuci muka ,memang wajib la aku pakai sebelum mandi an..sebelum ini aku pakai Safi mentimun and OXY..ok jep..now,cam nak tkar plak ngan NIVEA for men..bunyi cam best je..leh skrub lagi..harga pun berpatutanla..rm17... *mampu ke??ha4

>Baik...yang toner lak,aku pakai brand Neutrogena je..sje testing..bru minggu lepas beli..dis time,okla.Best wo pakai malam2..cool je muka nih...,jerawat pon dah segan silu nak tumbuh..haha..
>Kalau untuk rambut plak,aku guna hair spray dari Gatsby je... dari tahun lepas je..Tapi,orang saloon kata..Gatsby mengeringkan rambut..mm,ade jugakla..kadang2,beli produk dari saloon je..Yang ini,time nak cepat okla..just spray n style..haha..
>Dan,bekas putih yang kecik tu plak..Freckle Cream dari brand Herba Line...serius,memang best pakai time malam2..dia mengetatkan liang roma aku and nampak kurang nampak kesan hitam la !!..harga agak mahal la..rm48 tuh..huhu..produk ini,xde kat watson or guardian..just cawangan dia je jual..
>Actually,aku kena maintain la pakai produk yang dapat eliminate oil2 ni..kat sini,cuaca lain macam la..sapa yang tak pakai 'pelindung',memang gelap la..haha..
>Orang kata,jangan main pakai je produk..kena kenalpasti dulu jenis kulit muka kita an..btui tuh,kulit aku jenis berminyak..anda pula???pastu,produk yang 'makcik2' cam Sri Mawar,Tia Amelia ni xbgus untuk jangka panjang eh??ingredient dia ke?maybe la kut ..tu sebab aku xberani..aku pakai yang dah establish kat world market je..cam Olay ,aku dah try selepas plkn lu..teruk muka aku..after pakai,mmg berkesan..tryla!!

NOTA KAKI:Sejak pakai Garnier la kulit muka aku mula berjerawat..huh,sedih2..

No comments: