Wednesday, March 23, 2011

Selesai Sudah

..yeeeehaaa!!!!!!!,selesai sudah!!!!
>selesai?yup..hari ini kami sebagai barisan penari dari kolej TNB(terdengar tepukan audien.hik3) dengan jayanya mengharumkan kolej terchenta..wah,tetibe..haha...
>pertandingan tarian melayu kali ini melibatkan lebih 10 kolej..so,sebagai peserta yang amateur(xde yang mahir sgt) serta peserta ketiga membuat persembahan,mmg bangga ah duk atas pentas an..(wiwiit)
>memang demam la kan duk atas pentas tu,bak kata kawan aku.."ketaq kaki aku nih"..but,semuanya berjalan ngan lancar..thanks banyak2 kat saiful,khairul,ikh,ecah,eka,atui dan fiza..(barisan penari yang kiut2 blaka).hik3..opss,tak lupa pada dayang laa..selaku tenaga pengajar yg SANGAT GARANG..hihi..tapi aku salute dia,sbb?keyakinan beliau terhadap kami dan kegigihan mengajar/melentur kami dengan step2 joget dan zapin yang mantooppppp!! :)
>aku akan hargai pengalaman/kenangan ini hingga akhir hayatku..walaupun,sangat penat tapi fun!! kami susuah senang hadapi bersama semasa latihan..haha..terutama aku la,yang dari zero terus dapat semua step(even tersasul gak) dalam masa xsmpai seminggu!!haha..
>akhirnya,bolehlah aku tumpukan pada esaimen lepas ni..ah tidak!! k la..nak chow lu..penat kut bru balik td..papai!!
jap2,beta sempat upload pic2 cute mlam td..ngeh3!!





2 comments:

TAKTAU said...

dpt no bpe??

Anif Abdullah| AA said...

keputusan penuh 27hb nnt..so xtaula kan.. :)
malam aritu,just announce pemenang busana n persembahan je..