Monday, February 20, 2012

Cucuk Sana Cucuk Sini



Zaman milinium ini kalau kita lihat,ramai sangat artis cucuk sana..cucuk sini.Cucuk?? aiyoo macha,bukan cucuk-cucuk "opocot kau!" yang melatah itu k. Tapi,apa yang AA maksudkan ialah berkaitan dengan suntikan kolagen dan botox. Paham tak adik-adik..?? Haa.. Bagus.
 Dan paling tak boleh terima hakikat kalau tengok drama,bukan tengok lakonan dia tapi satu keluarga kemain duk tengok dagu dia,hidung dia.. kahkah =.=’

Sshhhh... AA pernah gak amik cucuk-cucuk ini. Tapi ..err.. (rujuk muka surat 13)

Jawapan paling ngeri abad ini apabila wartawan tanya,

Adakah benar perubahan pada wajah awak ini di sebabkan suntikan botoxxx ?Sila komen dengan jujur ..
Artis A :
“hey.. mana ada. Ini cuma teknik solekan sahaje k.. Mencikk.. Mencikk!“ (off pangilan dan terus merajuk 4 bulan tak pergi tutti frutti )

Artis B :
“Ouh ini tidak benar. TIDAK BENAR..Saya amalkan pemakanan yang sihat okeyhhh. Cuba tengok celahan gigi saya ini.. ada sisa buah epal dan mangga lagi. Jadi,makanlah buah-buahan ye. Kulit pon jadi gebu k “ (semua orang ternganga)

Artis C :
“No komen.. No komen” (2 hari kemudian, baru mengaku dalam surat khabar)

Artis D :
“Ini semua anugerah tuhan dik.. ahkakk terima seadanya dengan kulit cantik ini ha. Kau ader?? (wartawan ini sentap lalu bunuh diri)

Sememangnya kalau untuk tujuan kesihatan/mengaibkan diri sendiri,memang tak salah dari segi syarak .Betul kan?? jika AA silap,tolong betulkan ye 

Kadang-kadang den jadi tak paham.. Umur dah macam 58 tahun bercucu 13org ,lagak gaya mengalahkan umur 24 tahun.Dan benarlah kata pepatah,kalau ta dipecahkan ruyung mana nak dapat sagunye (eh apa kaitan?)

*muka surat 13 berkata bcg/vaksin 


"siapa nak kiss saya..ha cepat lah!"


NOTA KAKI: Cantik dalaman boleh mengatasi kecantikan luaran k...ececeh..

12 comments:

ijA said...

xnk kiss..ahahaasakit kot cucuk ne..ada yang cakap..nak lawa kene sakit sikit..

sizuka said...

yups..ramai je yg cucuk sana sini..konon2 nak cantek,.tp xtau yg muka tue da jd mcm belon...
kalau nak cntek tol2.org cakap..ambik wuduk..mst nampak cantek dn berseri2 muka tue..ameen ;)

Yatie Awang said...

entahlah Anif, keinginan orang kita sekarang..

Anyyss Shuhaimi said...

biar masa menemui Ilahi,muka secantik di dunia.

Rtp Farra Arisha said...

no good if cucuk sana-sini. bahaya. better kekalkan rupa paras yang asli. and pure face is cool enough!

MaYa MustWany said...

klu angelina jolie nmpak pic last mesti dia meroyan.hihihi

Nizam Ijam said...

jgn komplen muka saya k..haha

sha my heart said...

hahaha~ lawak la jawapan artis tu =)

sha my heart said...

menjemput blogger join
segment kenangan persahabatan masa sekolah rendah.


mesti korang ada kenangannya kan?
jemput join segment ini ya

peyansanstaro said...

LOL =p

Fara E's said...

ok , sentap dengan artis d , haha

Sarah Mohd Saleh said...

hahaha...x dan aku nk ciom bbr seksi lu,matt