Tuesday, December 6, 2011

Rindu Datang Lagi


Im Back!! ^^
Rindu kamu semua .Huhu
Siapa pernah main game dekat bawah ini? ~kanak-kanak 90an sure lahh pernah kan..
                                         Ingat lagi?                                                
   Mana nak cari hah.. Susah woo nak jumpa. Hehe


                                               Siapa sangka.. didalam Blackberry pon dah ada game ni..
Hahaha..Ciss, tertipu den.. Ingatkan BB betui-betui lor
Nice design dia..^^





NOTA KAKI 1: Saya takde henpon BB .kbai
NOTA KAKI 2: Sorii.. minggu ini busy gilerr.. xsempat nak blogwalking.sobsob

32 comments:

adwafarahin said...

bole khayal kot main bnd nie hahaah

Lea Isnawi said...

wah. bagus2 dh update blog.

comel BB tu. kaler kuning lagi

Cytah Lovicry said...

eh seronok apa.. main game tu.. rindu la plak..

♥e'in♥ said...

penah wey main nie.. hahaha..

Umie Artoqiemie said...

macam kaler moto anak je kuning tu hahahaha.. abah main tu ke?

Kim Hyun Arry said...

hi anif welcomes back hehe,,Arry pun dh kmbli gk hehe..

Azham Vosovic said...

saya tahu!

saya tahu!

tapi sekarang benda tu dah takda lagi huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuuhuh

Syuxer said...

tadi baru je aku jumpa benda ni kat rumah jiran aku..ajat nak paw..hahah tapi berdosa beb hehe

anamizu said...

woahhhh! BB ade game cmtu!
smart! kaler kuning!
mmg est gila maen bnde nih! :)



*rindu anep :(





luv,
cik ana

reza al-razi said...

best wooo game nie.. leka gila bila dpt main...

hawiz said...

peh...terbaik!!

@ Syima Raaif @ said...

haha suke main game ni dulu2 :)

sha my heart said...

apa benda tu? haha~

selamat busy ya

Aqiim said...

wahhhh lama dah x main game tu!
dulu slalu main.. dan slalu beli..
haha best kannn
bngga gila kalau dpat msukkan gelung2 tu..
hahah


welcome back anif~
weeeeee~ :D

Peah Glemer said...

aku main tuh asyik kalah jek dgn adik, siol

sleeping_maniac90 said...

sngal jew.. mati2 ak ingt bb real hahahha...

NUR AYNIE said...

nk gak la bb tu hihi

maisarah sarah said...

kadang2 geram je main game tu

YOUsoF said...

Serius aku pun tak sangka BB dah boleh mainkan game ni. (nada kagum( ;D




Nampak senang, tapi boleh tahan susah game "gegelang kecil dalam air" tu kan.. haha

Abg Stalker said...

ada jual lg natang ni..bwh dia ada batang gula2 dlm tiub.hrtu AA tutup blog jp ke?abg dtg x dpt view pun.

Yatie Awang said...

teringat zaman kanak2

Abu Huzaifah said...

wow!! ak pun nak beli lah mcm ni... kehkeh

alif ismail said...

alolo...cutenye game tuh...

iPai said...

wah ... teringat zaman kecik2 main benda ni dulu ..

anif !! apa kabar anif ? sori lama tak singgah sini ..

bz kerja laa skrang ..

era kecik said...

pernah main game ni, tapi takdelah design dia macam BB tu.. heheh :D

# best main game tu.. ^^

Jerr said...

haha . aku pakai samsung hitam putih je weh :D

MaYa MustWany said...

mesti anak2 buah mas teruja.hahah

Liyana Zahim said...

Hahhahahahaha.. Tingtong nye dak ni~

Cik tikah said...

warna kuning tuh. haha

semutsengal said...

aku rangking no 1 dunia main menatang ni.

cik pika said...

hahaha.. x sangka ade ag game ni upe nye.. rare da kot..

Anyyss Shuhaimi said...

guna galaxy cikai jek