Friday, January 6, 2012

Comel ?Eh Comel ?Ya, Comel...


 Ini entri,khas untuk mereka yang comel. Lalala
Hai comels!! Jom baca,

 comel plak si aflin nih bila jadi Datin Maimun. Hahaha
"tuhan tolong lembutkan hati dia...bla3"

Siapa rasa dia comel?
Eh korang memang comel pe.Serius...................doe!
Kalau korang pernah buat 10 perkara di bawah ni kan,memang sahh lahh comel................doe!


1> Masuk ke dalam bilik, lupa ape yang nak dibuat, keluar semula, baru ingat semula

2> Masa kecil, fikir bentuk hati yang sebenar macam ni--> ♥

3> Masa kecil, lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit 

4> Tutup peti ais dengan perlahan, sebab nak tengok bila lampu dia mati

5> Cuba 'balance'kan suis lampu antara ON dan OFF :)

6> Beli getah bulat ,dan buat hurup 'A'.. 'V'..'Z'.Lepas tu,lastik orang

7> Baling kertas dekat bakul konon pro..rupanye,terpaksa bangun dan masukkan balik

8> Pakai baju terbaik, lepas kena tegur. Muka merah.. alololo

9> Main kejar-kejar dengan kucing pakai lidi.. 

10> Minum air milo dalam piring sebab boleh tiup kasi sejuk n hirup..Kan?

 11> Lepas basuh tangan, renjis dekat orang ye dak?
12> Main tekan-tekan nombor telefon dekat dlam TV. Lepas mak tahu,kene rotan.. err


Amacam,tersenyum sorang-sorang? Ececehhh..
Kan AA dah kata, sejak kecik lagi korang dah SEBATI dengan kecomelan.............doe!
Kalau umur dah 20+ tapi still buat juga,korang memang berhati comel ..........doe!
K lah, Nak tidooo dulu.. Babai :)


eh.. eh.. ??
yer..  saya tahu awak comel aflin,tak yah nak baring2 k? dah.. dah i chow dulu.. ^^

 

NOTA KAKI: Orang yang tak comel ialah gemar kutuk/maki orang lain mcm kes "budak pandai tu" 
Tak comel lah macam itu :)

19 comments:

amirnawawi said...

Aku memang sentiasa comel.. lagi comel dari Datin maimon dan Wan maimunah.. :P

peyansanstaro said...

COmelkah aku?

Anis Anisa said...

ahahahahah

thaqibzaki said...

Aku comel okay? Hahahaha. :p

anamizu kaito said...

ok aku mmg comel! hik3 =P






luv,
cik ana

sizuka said...

tak payah puji2..saya tau saya comell.. comel sgt2.. ;)

Mish Apple said...

nombo 9 je tak . :D

petak-huruf said...

haha. tapi smp sekarang masuk bilik berkobar nak buat something, end up lupa. tak sampai setengah saat keluar then baru ingat balik :)

ABU said...

oh patutla aku comel sebab semua yg ada kat atas tu aku selalu buat hahaha

NUR AYNIE said...

sye comel sye comel2 hihihi

adwafarahin said...

yeah! adwa comel! hahaha :P

Yatie Awang said...

akak comel kut tapi tak sepenuhnya..cuma 1,3,4,6 dan 7 hahaa

princess said...

yaaaaaayyy . semua kena . cewahh . comel lah entri nih : B

semutsengal said...

lagi lagi,

bila nak kentut sibuk nak tala bontot dekat muka orang. HAHAHAHAH

era kecik said...

hehehe .. comel ke ?

> ai , siap posing lagi cik aflin tu .. hehe

Fara E's said...

eyh eyh , kate 10 tp ada 12 , apa cer ? haha

aRry ReNnwooD said...

adoii..smua aktvty tu arry dulu suka buat huhu..nmpk sgt dri nie comel lettew..ahahaha..lol..:P

alif haris said...

aku memang comel .. kahkahkah *sila muntah

MaYa MustWany said...

no 2,3,4,5,6,9,10,11 n 12

hahaha banyak lak sama