Saturday, April 9, 2011

Fadhli Tsui

oK,hari ini aku nak wat entry pasal bUDAK ni::
sape-sape?::
ala,budak hingusan ni nama dia Fadhli Farid@Fadhli Tsui(erk...)::
uik..sori ya lambat hapdate..al maklum ler busy uols...::
memandang entry ni spesel untuk kau..so peduli apa aku kan..
... gua ade 'cite' pasal lu..read2..haha!!::

____________________________________


ehh!! ada KAK BEDAH DEBORAH la.... *larikkk


dik Fadhli,memandangkan ko nak SPM thn ni kan..so?kurang2kan la tido petang k::
dengarlah pesanan ikhlas KAK BEDAH DEBORAH nun.....
haa,lagi satu..kau memang tak hensem so tak payahla tgk cermin selalu k...haha..*pengsan
jap ada lagik..*byk je bebel,kalau dapat cek dari MR NUFF jgn lupe
belanja aku..hua3!!::
ingat! fb n blog jugak,study is priority..obsloutely 1st...
kalau tercicir..abis!!
______________
DAH!cukup anif....orait,penat bebel ni..den blaa dulu la ye...
esaimen berlori-lori ni..
W,SALAM

***********
p/s: support la blog kawan-kawan.tq


3 comments:

FADHLI FARID said...

choiiii...hAhaha..mekasih. bro wat entry pasal kau..mna de aku tdo

FADHLI FARID said...

choiiii...hAhaha..mekasih. bro wat entry pasal kau..mna de aku tdo

Anif Abdullah ® said...

welcome!! eceh,nak coverina je ko..