Sunday, April 10, 2011

Telemovie:Kum Kum

>malam tadi aku watpe ek?...
>aku studi?xde....
>aku wat esaimen?xde...
>aku makan?xde..*ok.tipu
>aku menjerit?xde...
>aku tengok telemovie?ade...
::KUM KUM::

09042011:1130PM
_______________________________

After Akademi Fantasia je,terus aku tengok citer ni.. best?
not bad..!!secara jujurnya,aku lagi puas hati la tgok cite ni berbanding filem Damping Malam..maafla,ter-compare lak. :P
Kisahnya,

::Mawar(marsha) & Yusof(shaarnaz) pasangan yang sedang ranum berchenta..
::Uikk,...ayat aku..'dark n daring'tuu.haha!!*no komen
::ibu Mawar(didie alias) bijak bermain ngan emosi dan nada suara..tahniah!!
Oleh sebab Mawar telah mengandung,so Yusof mintak izin la nak hidup bersama ngan Mawar dan jalani hidup secara sah..tapi diherdik dan xdirestui oleh ibu Mawar..memang cinta terhalang la ni..

::Niat Mawar untuk hidup bersama ngan Yusof,dikecam hebat oleh ibunya..semua keputusan,harus dipatuhi..
::tanpa segan silu..Mawar ambik keputusan
untuk bunuh diri di KB Mall..
::nak dijadikan cerita..setelah membunuh ibu dan mngantung diri,hantu mawar sering berkeliaran di kawasan rumah terbabit.Lantaran itu,hantu Mawar telah menghantui penghuni baru pulak..euwww...simpang

::Kehadiran Ustaz yang menginap di kaw situ,telah memberi bantuan sementelah m'dengar jeritan histeria Maria(anak penghuni baru)
::Mana2 cerita hantu pun,lebih kurang sama je..ok,aku dah dpt poin...hantu malaysia mesti ada 3 perkara..hihi

1-dendam
2-hantu merangkak
3-ustaz

::Akhir sekali?hantu Mawar menghantui penghuni lain plak(basic la tu)..huhu,sebaik sahaja keluarga syarifah shahora berpindah ke bandar..

 kalo nak tengok KUM KUM THE SERIUS,leh tengok start nex week k..
mayb continue drpd telemovie ni..


eh..KAK BEDAH pun ade?*larikk

2 comments:

Cikyan bini MrRuffey said...

series seram smpai akak tgk ikut ikut celah2 bantal je...tihehe

Anif Abdullah ® said...

boleh tahan seram dia kan..lagi2 anif duk hostel kat area hutan ni an..fuh!