Sunday, May 29, 2011

Berfoya-foya di Marry Brown


lalalalala


>gambar dari kiri:Idial Masri,Maskot Marry Brown dan AA(maafla gambar agak blurr..huhu)

>dalam pada kitorang jenjalan area Kiara Square ni,tiba tiba datang maskot comel MB..ek eh..apa lagi,kitorang bergambar la..terus dapat voucher free..ngeh3..
>Nampak tak.. setiap makanan tu RM5 !!nyum3..
>kitorang apa lagi,terus la serbu MB..kikiki..thanks encik MB..^^

>Now,AA(Bedah Deborah) bersama Linda Nin (Kak Limah Kezambo)..haha,korang jgn pening..tu hanya nama glamour je..kami sedang menternak lemak di Marry Brown..korang jangan jeles,nnt aku bawak korang cni..hihi
>kitorang manusia yang banyak bercakap..sampai orang sekeliling pon asyik pandang2 je.haha..

>Idial Masri(Pian cecupak) dan Kak Ana(Anak Akob..Linda Nin beri nama.hik4)

>Nasi Lemak Delite ..AA dan Kak Ana punye..rasanya agak sedap,cuma ayam dia keras lor cm kayu.huhu..

>yang ini,Idial Masri punye.. ape ke namany tah,,aku lupa..hee
macam Chicken Rice je..
>pastu,yang ini milik Linda Nin.. 1pc Crispy Chicken+Fries dan Pepsi..
air kami semua sama, Pepsi.huhu
---------------------------------------------
Lama juga kami melepak sini..nak tunggu tayangan citer Karak pukul 3.45pm
hmm,walaupun bukan filem pilihan,tapi setelah tengok thriller..OMG..very daboom..so,kitorang terus amik keputusan nak tengoj Karak..
nak suruh aku review citer Karak?hmm..agak malaslah skunk ni..huhu...Kalau rajin,nanti aku review next entry ya..btw,aku beri 3 bintang laa... tapi aku agak tersentuhla citer ni.. macam ada kena-mengena ngan aku ^_^

ok,kami balik dalam pukul 9.30 malam..balik umah je,aku berdepan situasi yang mendebarkan juga coz,aku duduk sorang...cuak seyhh..mak,adik n abg aku pergi Seremban.. nak tengok Nurkasih pulokkk..grrr...jeles!!


NOTA KAKI: thanks jiranku..lain kali kita beronok-ronok lagi ya :)

10 comments:

Anisa Hang Tuah said...

happeningnye kaurang
:D

Ayie said...

perghh.. sodap..

Anif Abdullah| AA said...

Anisa: hehe..kitorang memang kepoh kat luar..


Ayie: boleh la..cuma ayam dia je,keras cm terlebih goreng ..over all ok!! :) :)

ahcik sepet said...

yeahhh terbaekk kua ngan bedah deborah..bedah siap nyanyi single terbaru die no peha,no peha like me kat bebudak lam MB tuh.haha

anumuchan said...

Salam. moshi2..singgah jalan2 bw sini~
Dah lama tak bw ni rindu pulak :)
Visit dari frommetoyou
Arigatou (^____^)

Anonymous said...

x penah g makan marry brown ni...

Anif Abdullah| AA said...

Cik ahmoey:haha.. baru meriah kann..:p

Anif Abdullah| AA said...

frommetoyou: thanks :)


farra:try la..hm,saya pon baru kali ke2 :)

pyejal said...

pelik rasa maskot marrybrown ni.macam baby lagi je tgk..hahah

Unknown said...

untunglah makan banyak..