Sunday, October 23, 2011

Jangan Cari Pasal : Vlog


























Entri Lalu : Jangan Cari Pasal





NOTA KAKI : Bersiap-sedialah sebelum membuat sesuatu perkara.. Dan,air yang tenang jangan disangka tiada gergaji ..?? ^^

33 comments:

muhamad hanif said...

Err,

kenapa vlog kau lain. AHAHHAHAH


banyak songeh sangat pun tak elok kan.

Nurnajwa KZ said...

Ahaha, rasakannn XD

y said...

ganas woo.. huhu

kajaharuna said...

hahahahah..
geram pulak tengok si kiah ni..

peyansanstaro said...

Haha!!

Azham Vosovic said...

heheheh, trend orang sekarang...

buat vlog pula hehehehe

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

hehek..
nice dude..
kelaka gler r..

mimiey said...

ahahahah, bestlah :D

era kecik said...

hahaha,, padan muka dia :P

adwafarahin said...

haaaa amik ko!

Umie Artoqiemie said...

menganjing ye abah? hahah..

mulut tu yang sexy tuh aww aww hahahaha..

Lea Isnawi said...

hahahaha..padan muka!
bajet howt sgt..

Wanie said...

hahahaha..menarik2..ingat AA yg nak buat vlog..xpyhla nak vlog klu tak mampu kan..:D

Wadi AR said...

mulut nak anjenina jojie je. kahkahkah

Amirul Aqiim said...

errr...
nnti krim slam kat kiah vogeh ye..
wakakaka :P

Liyana Zahim said...

seb bek kiah bukan enonnn!!!!

BENA said...

HAHAHAHA.sengal. ni mesti tengok vlog orang yang gagap2 cakap kan ? heehehe ;)

Kak Yatie said...

buat kerja tanpa perancangan macam tu lah jadinya

Edy Fee said...

kahkahkah
lawak la kartun ko.hehehhee pANDAI JE

Lily said...

Hahahaha, sengih2 bce xD

MaYa MustWany said...

kene endingnya mas tak faham?waaaaaa (ToT)

cik sakdi said...

sepak sedas uncle.. hahaha

ABU said...

hahaha kretip sungguh ko ni.. cantek bibir dia hahahaha

EYFAalias said...

hahahaa. lawak gila. bibir dia xtahan tu :P

YOUsoF said...

Model dah cantik, cameraman dah bagus.. Tapi cantik tapi tak confident tak guna jugak.. ;D

Fara E's said...

amboiii , haha

cucu umie said...

ganasnye...

miratun madihah said...

Hahahahahaha,comelnya vlog tu :D

izfanora said...

hahaha.. giler comel..

amna said...

huhu, blog jela usah nk vlog2 sgt :D hehe

♛RaRa♛ said...

boleh tahan lawak anda nie ...hihihi

Fathiah Hamim said...

ganas! hehe

fierul said...

mcm tu pon ada ke .. hehehe