Tuesday, July 3, 2012

Orang Kata : Lelaki 20an - 50an

Orang kata ,lelaki akan berbeza karakter atau cara pemikirannya apabila melibatkan kerjaya,wanita dll setelah menjangkau sesuatu umur. benarkah?
Orang lah yang kata. AA tak kata.. Lalala



20an

 interframe kejap


-Semakin mahal value / saham.. ~ woot-woot
-Pelajaran tak lupa.
-Dah mula nak serius dalam mencari pasangan hidup yang ideal (AA takde lagi, carikan beb! )
-Kalau dah kahwin, perlu matang.


30an

zizan nin


-Dari segi kerjaya, dah agak stabil. cuma kena fokus lebih laa.
-Kalau dah kahwin, mesti ada 2-3 orang anak. Pada yang belum kahwin, choosy sikit (yela, nak pilih yg terbaik der)
-Lelaki dah matang sikit. Nak pompuan camne sbg isteri or what.

40an
 rosyam nor


-Masih cerewet mungkin sebab pengalaman lampau.kan?
-Nak cari pompuan lebih muda untuk jadikan pasangan hidup (sbb nak dapat zuriat sihat. mostly laa)
-Pandai berdikari dan disenangi ramai
-Tapi.. Mementingkan kerjaya dan keluarga juga.. kan? kan?
 

50an

 uncle amy

-Segala yang melibatkan kerjaya,wang dan pelajaran dah hadapi dengan tabah.
-Dah fikir pasal keturunan yang baik-baik. 
-Kadang-kadang manja terlebih. Aiyoo !
-Lebih berani berkahwin lebih dari satu? Err.. Banyak dah contoh ye dak. 




NOTA KAKI : Kalau umur 40an tapi perangai macam 20an, agak-agak pelik tak?

20 comments:

Akem said...

so..
amy search manja la ye?
kahkahkah :P

misshannajr said...

hahhh! biaq betol?? hahaha..
#kdg2 spesies depa ni saja ikut kata hati :)

blog-tips-kurus said...

oooo... ade lesung batu!!!

KY said...

memanglah..persenaliti akan berubah mengikut umur...tapi biarlah ke arah bebaikkan..ye dokkk

salam kenal

nana kamarul said...

Lain umur lain personality. Tapi kalau dah umur 40 50 tapi macam 20 tu ... errr, susah tu! Heheh

anif abdullah| AA said...

@Akem mungkin! hahahaha

anif abdullah| AA said...

@misshannajr err.. pompuan pon sama :P

anif abdullah| AA said...

@blog-tips-kurus err.. ada tips utk kurus ?

anif abdullah| AA said...

@KY kann! hehe.. salam perkenalan :)

anif abdullah| AA said...

@nana kamarul betul2. buang tebiat orang kata :P

Azham Vosovic said...

Zizan Nin da 40 an la AA hehehehe

MarnieyZ said...

zizan nin macho tapi tak macam 30 an. :P

BP Boy said...

huiyo gambo dier ade sekali dgn gambo zizan, rosyam nor n amy search!! nak otograp boleh?? hehe

semutsengal said...

iteww bru umok spuluh taun abamss.


hikshiks

anamizu kaito said...

alah LELAKI ape ade hal dgn UMUR nih smue.. pompuan je ade EXPIRED =P






Luv,
cik ana

syafiqakarim said...

motip yg sena nya kau nak
bgtau yg kau da tak sabau nak kawen
le ye?kakakaka

E'in said...

umo 40an tp perangai mcm 20an mmg nak kena penampar.. hahahaha

alif haris said...

hahahahah..lebih berani kawen lebih daripada satu haha :D

Yousof said...

eh kejap².. Artis yang 20an tu pelakon ke penyanyi ye? #terlupa


Maaf Nip aku sendiri pun tak ada pasangan hidup lagi, kita cari sama² nak?

Edy Fee said...

aku tamau tua...nak maintan 20