Friday, September 16, 2011

isteri-isteriku gangster macam best jek!!!!


Manja dan Herry merupakan pasangan suami isteri yang penyayang dan romantis. Tetapi, Manja adalah seorang isteri yang berperangai samseng, dan dia cuba untuk menyembunyikan perangainye daripada  pengetahuan Herry. Dua tahun setelah perkahwinan mereka, mereka masih tidak mempunyai anak yang disebabkan oleh kemalangan yang telah  berlaku pada  Manja pada masa lalu, yang membuat dia berasa tidak berdaya untuk berbuat apa-apa ....Jadi dia mencari seseorang untuk memberi Herry anak, dan juga untuk mengalihkan perhatiannya daripada kumpulan gangster. Manja Askes Reanna, untuk membuatkan Herry mengahwininya. Tetapi apabila berkahwin dengan dia, Manja cemburu dengan hubungan antara suami dan isteri barunya. Konflik berlaku antara kedua-dua isteri sehingga satu hari, Herry diculik oleh Min Siam. Sebagai isteri  pertama, Manja  ke kawasan musuh untuk menyelesaikan perkara-perkara tersebut bagi menyelamatkan suami beliau.


Klasifikasi: PG13
Genre: Action / Comedy
Tarikh Siaran: 22 Sep 2011Running Time: 1 jam 32 Minit
Pengedar: Metrowealth
Cast: Shaheizy Sam, Yana Samsudin, Intan Ladyana, Zul Handyblack

Pengarah: Ismail Bob Hasim


p/s:Cerita macam menarik.. buat yang nak kawin lebih tu.. ape lagi jom ar tengok... manetau korang akan berpikir dulu sebelum terjadi... ^_^






Thanks.. Sila Datang Lagi :)

23 comments:

Umie Artoqiemie said...

tak tergerak pulak hati aku nak tengok film ni.. hantu bonceng pun aku lom tengok..

Sis Nana said...

nak kene layan jugak citer ni~~^O^

Marniey said...

wah, nak tengokkkkkk! shaheizy sam tuuuu. :)

Cik Mimie said...

aah laa... jalan cite cam best je.
wajib tonton ni..hehe

Azham Vosovic said...

tgk trailer filem ni mcm best je huhuhuh

syafiqakarim said...

bila nak bwk gua tgk? :p

YOUsoF said...

Trailer cerita ni pun aku belum tengok lagi..


Zul Handyblack punya lakonan boleh tahan bagus jugak kan..

sleeping_maniac90 said...

xd duit nk pg tgkkk
duit biasswa xmsuk lg hahaha

Fara E's said...

ta best weyh , haha

kotak bulat said...

malas lak rasa nk g wayang.. hehehe..

Jiejah Gorjes said...

hehehehe....lama gile x masuk wayang asal plan je last minit kensel mencik!!!

ABU said...

ok ke cita ni..tetap ada SS tu..

ainna baijan said...

cm bes jer...hohoho

hafrawiey ozakawa said...

best citer nh kan???i guess!!1

ur latest follower..so hope u follow back

Nyamuk Terbang said...

jom g tgk dua

alyana shafinas said...

xsbar nk tgk cter nie..hoho

Yatie Awang said...

hahahah...pandailah tu

tapi tengok memang cam menarikkan

azeelia azman said...

wahhh mcm best. nk p tengokk lahh nanti dahh out.

Anif Abdullah| AA said...

umie: aku pon belum... jom tengok!!

sis nana: hehe.. jomm :)

marniey: minat dia eh?

cik mimie: tula kann.. :)

azham vosovic: kann... jom tgok!

syafiqakarim: hahahak.. bila2 masa je :P

Anif Abdullah| AA said...

yousof: kalau anif abdullah berlakon ko tgk tak?haha

sleeping maniac90: err... sy blnja :P

Fara E's: haha.. :P

KB: yeke.. kb,jom kita tgok!!

jiejah gorjes: yeke.. time xsesuai letttuww..

ABU : tula.. jom tgok abu!

ainna: tula.. lagi2 kalau ada shaheizy sam kann

hafrawiey ozakawa: thanks :)

Nyamuk Terbang: jom3!! :)

alyana shafinas: yeke... sama laa :)

kak yatie: akak layan gak ke citer cmni?hehe

azeelia azman: tula... bunyi cma menarik..hehe

Prasetyo said...

Nice blog posting, i'm very interesting to stop to your blog site.

Dont forget to visit my blog here and here

alif haris said...

waah yana samsudin n intan ladyana :D
cnferm best ..hahahaha
cilakak tol aku tgk pmpuan je :D

dzafira said...

Best jugak citer ni... Tak rugi la tgk... :D