Monday, September 12, 2011

Kenapa Tarzan Suka Menjerit Kuat Eh?



Semasa tengah kusyuk tengok citer Tarzan,Aiman telah bertanya kepada kakaknya..

“kak.. kenapa tarzan ini asyik pakai cawat je.. dia takde baju ke kak?”

“dia ni dulu dibesarkan oleh beruk dekat hutan..  mana nak jumpa baju dik oii“

“oouhhh… “

“paham?”

“abis kenapa pompuan sekarang pakai baju macam tak cukup kain kak?”

“err.. sebab dah kena gigit beruk kut… “

“oouhhh..”

"mulut xde insuran... bila masa 
plak gua geget kain minah tu.. nak pegi KB mall la cmni.. :( "
MAAF JIKA ADA YANG TERASA .Dialog kat atas tu,hanya rekaan semata-mata. Tiada kena mengena antara yang telah kahwin ataupun tidak... 
motif: sila tutup aurat,kbai

Sudahh.. itu hanya selingan, Korang tahu tak..kenapa Tarzan suka menjerit kuat ya? *Masa sekolah rendah dulu, siapa yang cakap kuat mesti digelar Tarzan..HAHA. tak pasal-pasal


Antara jawapan yang ligat bermain di fikiran AA masa muda-muda dulu (sekarang muda jugak keh) ialah

 1)Maybe nak tunjuk dia hero kat hutan kut.. Takkan nak jerit ala-ala Fasha Sanda kann.. tak machoo!!

M     2) Maybe dia dah biasa berkawan dengan beruk.. So,terikut-ikut sejak kecik laa. So korang jangan berkawan dengan beruk ya.. siyes,nanti kenan plak


M     3)Maybe salah satu cara untuk dia berlatih vocal.. Nak jadi penyanyi suatu hari nanti. Siapa tahu?  err.. Tarzan Bibir? Tarzan Timberlake ? HAHAHAHA


4)      4)Maybe nak halau babi hutan kut ..Dia kan pakai cawat je,kang kalau bersentuhan asyik nak samak pulak aihhh..HAHAHA


Korang rasa,jawapan yang mana satu lebih diterima juri..
 urmm...

*********krikk krikk  (bunyi unggas)************

Ahhh.. tunggu jawapan korang lambat laa..
AA rasa lah kann,jawapan yang tepat...maybe sebab ini..

Apakah?





Apakahhh?






Demm !!

*bodos je sape wat kartun ni







NOTA KAKI: Sebab itu kita tak berani buat citer Tarzan Malaysia.. err..

13 comments:

Liyana Zahim said...

Adik AA, tarzan tau jerit je ckp die mne reti.. Pas die kawen ngan jane baru die ley ckp.. Hahahah~

Le Freak said...

haha. STYLEEEEE!!

Lea IsNaw! said...

errr....

lucah! hua3

tp kan suka alasan no4 tu...

hehe

Umie Artoqiemie said...

nanti aku hantar kau pi KB Mall ,nak sangat an?

Amirul Aqiim said...

giler kentang gambar tu!
HAHAHA :P

SuhaZainul said...

hahaha.. mmg banyak baju gurl skrang kene gigit monyet kan..
nice blog (=

kotak bulat said...

hahaah..kb pernh jumpe karton ni.. lucah la.. :P

sha my heart said...

sebab dia mmg nak menjerit minta tolong. dalam kesusahan dan kecemasan mmg la org jerit, tak kan nak berbisik pula? Haha~

Addin said...

erk ! tu kena tanya tarzan sendiri kot. ahaha :p

Azham Vosovic said...

hahaha, kartun Tarzan tu mmg kreatip sangat hahahaha,....matilah kena marah lepas ni hahahaha

YOUsoF said...

Dia menjerit sebagai cara meluahkan kebosanan dia, asik² tengok muka beruk je tiap hari..

iPai said...

er ... tgk, takleh kata apa2 .. hehe

fatin syahirah :) said...

now i'm speecless <--ikut nada lagu love bug

hahahahahaha.