Thursday, July 28, 2011

Takde Kutu Ke Rambut Kau?

      Setiap orang ada rambut kan.. Sebab rambut ini merupakan mahkota parade paling berharga bagi setiap insan terutama kaum wanita lah..Ape-apehal orang akan belanja lebih untuk rambut berbanding anggota badan lain.. Ada orang kata,muka kurengg pun tapi still nampak cantik dan encem kalau pandai menggayakannya mengikut bentuk muka kalian ah kan..

Pernah tak korang terfikir, satu hari nanti kita tak perlukan tukang gunting rambut lagi dah..Macam mana tu?
Seperti mana apek kat bawah ni...cer cer tengok!!


dia bukan nak pergi sawah ye..Harap maklum.MUAHAHA

pergh... penuh bergaya dengan rambutnya.. Korang hadoooo???

bersama isterinya.. bukan panjang woii!

amik kau.. sekali tengok macam ular baii... HAHA


 takde kutu ke weh?? aduii


siap sedia untuk pergi keje.. tak silap,dah 20 tahun dia mcam ni..
perr, tahan pulak kulit kepala dia..


AA pakai shampoo hari-hari pon gatal kulit pale weh.. Shampoo ape eh sangat bagus untuk hilangkan kelemumur ni?? ataupun korang ada petua tak?? Share ah.. huk huk huk..




NOTA KAKI: Begitu diskriminasi dengan orang yang ada kutu weh :p

32 comments:

Anisa Hang Tuah said...

rapunzel versi lelaki

syrupmasin said...

macam gila busuk je rambut pakcik tua tuh..err..kau ade kutu ke?? :P

kotak bulat said...

pkai la syampoo bawang..hehehe :P

Anif Abdullah| AA said...

@Anisa Hang TuahBetui gak..versi lelaki.HAHA

Anif Abdullah| AA said...

@syrupmasin grrr.... macam2 produk dah ak guna ,haha

Anif Abdullah| AA said...

@kotak bulat elok eh KB? katne nak cari tu ? ^^

KSWSK said...

kutu tu 1 hal..tang bau dia..pastu tang berat kat atas kepala tu...ish..ish..

Anif Abdullah| AA said...

@KSWSK tula pasal.. mesti orang larik jumpa dia.hehe

Amna.Qadeeja said...

peh ! mahu berpuluh2 taun dah pak cik 2 simpan rambut harharhar ;D

merahitujambu said...

MCM ULAR DH HAAA...EEEEEUUWWWWWW

Wanie said...

mesti ade kutu tu..huhu..pnjang gile rambut..kalau lurus takpe gak..lalala

kelemumur susah la nak hilang..jangan garu2 sangat kulit kepala tu..tu la petuanye kot..pastu pakai sunsilk..hee

Anif Abdullah| AA said...

@Wanie yeke wanie? anif selalu main garu je..wahaha.. ^^

Anif Abdullah| AA said...

@Amna.Qadeejahahak.. taw xpe.. pening plak tengoknye..

Anif Abdullah| AA said...

@merahitujambu ular pon takut kalau tgk..haha

Azreen Shafila Abdullah said...

panjang woooo..xberat ke? haha

. said...

head and shoulder ok kot..anti ketombe.

Anif Abdullah| AA said...

@Azreen Shafila Abdullah itu kena tanya dia..haha^^

Anif Abdullah| AA said...

@. ouhh.. berkesan ke? anif main pakai je ape2.haha

Shalina Samsudin said...

tengah sedapp gua layan pak cik tu punye rambut,ade plak iklan budak tu kat bawah tu :P
AA,pantene :)

Anif Abdullah| AA said...

@Shalina Samsudin haha.. guna jari pon boleh!! ^^

Fathiah Hamim said...

laa rambut ke tuh? huhh macam keras je.

Bro ahmad said...

panjang rambut..sebotol sehari tu hahaaa

w.pyQa said...

aduh!! x dapat nak bayang kan macam mane kalu rambut macam tuh

Anif Abdullah| AA said...

@Bro ahmad haha.. taw xpe..adehh

Anif Abdullah| AA said...

@w.pyQa hahaha.. jangan bayangkan k..tak lelap nnt :)

alif haris said...

perghh gile panjang !
hardcore siot ..hahaha

pakai r anti-dandruf haha

yatie Awang said...

boleh guna waktu kecemasan tu Anif, buat tali hihi

kakak ada satu petua, botakkan kepala hehe

Anif Abdullah| AA said...

@alif haris hahak.. ok bos!!

Anif Abdullah| AA said...

@yatie Awang botak eh kak? baru nak simpan untuk raya..hehe

siti kektus said...

maai. tu rambut ke tali buat main tarik tali? ish2.


ha! senang botak je terus. tak pyh fikir pasal kelemumur. :p

Anif Abdullah| AA said...

@siti kektus hahak.. xmaooo botak :(

Anonymous said...

mother of rambut gimbal tuh wkwkkwkw

Dericsantoso.my.id
http://www.duniaberbicara.com
breaktime.co.id
Ongisnade.net